تعمیر کرکره برقی

Wiki Article

در مکان هایی که رعایت پروتکل های بهداشتی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ مثل: بیمارستان ها، درمانگاه ها و آزمایشگاه ها.

در برخی از تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه فومی در داخل پروفیل تیغه تزریق می‌کنند که در نتیجه استحکام تیغه بیشتر شده و در برابر صدا و حرارت عایق می‌شود.

همچنین تیغه ها در دو نوع تک جداره و دو جداره نیز تولید می‌شوند. تیغه های تک جداره تنها از یک لایه تشکلی شده اند و حجم کمتری نسبت به تیغه های دوجداره دارند.

از این نوع درب های برقی، در محل های لوکس و تجملاتی مثل هتل ها، رستوران ها، پاساژها و غیره استفاده می شود تا جلوه زیبایی به درب ورودی بدهد.

ریل ها در سیستم کرکره برقی برای به حرکت در آوردن تیغه ها استفاده می گردند. ریل ها محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل هستند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب شده اند.

پیشنهاد می‌شود جهت استحکام بیشتر تیغه ها از ریل فولادی استفاده شود، به خصوص اگر مکان نصب کرکره برقی بادگیر باشد.

صرفه‌جویی در زمان: درب‌های اتوماتیک زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند. در نتیجه، می‌توان از این زمان در کارهای دیگر استفاده کرد.

گفتنی است که این امکان برای شما وجود دارد تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را، در مدل‌های دو لت و یا چهار لت در متین هوشمند سفارش دهید. درب کشویی دو لت (با بازشوی یکطرفه) دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک است و درب اتوماتیک چهار لت (با بازشوی دو طرفه) دارای دو لت ثابت و دو لت متحرک است.

بیشترین موتور کرکره برقی مورد استفاده، از نوع توبولار است که بیشتر برای فروشگاه ها با تعداد تردد پایین و اندازه دهنه کوچک استفاده می گردد. نوع دوم موتور ساید است که برای اماکنی با تردد بالا و یا ابعاد بزرگ استفاده می شود و نوع سوم موتور سانترال کرکره برقی است که می توان برای تردد های بالا نیز استفاده کرد. در ابتدا می بایست بدانیم که برای چه مکانی باید کرکره برقی را نصب نمود و با توجه به آنجا بهترین پیشنهاد را ارائه کرد. کرکره برقی فروشگاهی

شکل ظاهری این نوع درب به گونه‌ای است که در قسمت‌های زاویه دار ساختمان تعبیه می‌شود. مزیت این نوع طراحی برای ساختمان‌هایی با معماری خاص و یا ساختمان‌های کوچکی که فضای کافی برای نصب درب کشویی و یا سایر درب‌های اتوماتیک ندارد بسیار زیاد است.

صامو پرشین بنینکا ایرانی لاک لوازم خانگی برندها سیماران گیت فروشگاهی بر اساس برند براساس برند

مزیت دیگر موتور های ساید، داشتن سیستم خلاص کن با زنجیر است که در زمان قطعی برق به راحتی کرکره باز و بسته می‌شود.

این نوع درب اتوماتیک نیز یک نوع کرکره برقی به حساب می‌آید. تیغه درب اتوماتیک رول گیتور به شکل شفاف طراحی شده است و برای بالا رفتن ضریب امنیت آن از میله های توپور در بین تیغه استفاده می‌شود. این نوع کرکره مقاله کامل برقی برای مکان‌هایی که نیاز به امنیت بالایی دارند و در عین حال نیاز است که نمای داخل ساختمان معلوم باشد کاربرد دارد.

درب‌های اتوماتیک لولایی در مقایسه با سایر انواع درب‌های اتوماتیک خانه قیمت کمتری دارند.

Report this wiki page